عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اراده ما در گلستان همراهی و همسویی و تعامل با برنامه ها و اقدامات هلال احمر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

اراده ما در گلستان همراهی و همسویی و تعامل با برنامه ها و اقدامات هلال احمر است

 اراده ما در گلستان همراهی و همسویی و تعامل با برنامه ها و اقدامات هلال احمر است

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین اختتامیه دوره آموزشی منطقه ای مدیریت بحران پیشرفته (ویژه معاونین و رؤسای شعب جمعیت هلال احمر استان های گیلان، مازندران، لرستان و گلستان) از تقویت تعاملات و گسترش مشارکت در برنامه ها و فعالیت های هلال احمر استان خبر داد

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: در نشست های تخصصی با مدیران به دنبال اتفاق نظر در حوزه های فنی هستیم. این امر به برنامه ریزی های جامع در مواجهه با بحران و مدیریت مطلوب منتج می شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه افزود: اراده ما در گلستان همراهی و همسویی و تعامل با برنامه ها و اقدامات هلال احمر است تا به خدمات دهی بهتر به مردم و جامعه در هنگام بحران ختم شود.

چراغعلی تصریح کرد: تلاش ما این است که با همت سازمان ها و دستگاه های متولی در جهت تقویت تعاملات قدم برداریم و بتوانیم در زمان بحران از تمامی ظرفیت های دستگاه های خدمات رسان بازدهی مناسب را شاهد باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از طرف تمام فرمانداران و مدیران ستادی این آمادگی را اعلام می کنم که با تمام توان تعاملات بیشتری با محوریت برنامه های هلال احمر صورت گیرد.
 

 اراده ما در گلستان همراهی و همسویی و تعامل با برنامه ها و اقدامات هلال احمر است

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .