عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید شبانه رییس کل دادگستری ، مدیر کل زندانها ، دادستان مرکز استان از زندان مرکزی گرگان


بازدید شبانه رییس کل دادگستری ، مدیر کل زندانها ، دادستان مرکز استان از زندان مرکزی گرگان

هاشمیان رییس کل دادگستری استان : در اجرای بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه کلیه محکومین به مهریه از زندانها آزاد خواهند شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛  هادی هاشمیان رییس کل دادگستری بهمراه علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان ، سید حسینی دادستان مرکز استان ، معاونین رییس کل و روسای دادگستری و دادستانهای غرب استان با هدف دلجویی و اطلاع  دقیق تر از وضعیت  محکومین به پرداخت  مهریه و مرتفع نمودن معضلات  پرونده ی قضایی این مددجویان با محکومین پرداخت مهریه به صورت چهره به چهره  در سالن اجتماعات زندان دیدار نمودند .
در این مراسم ابتدا رضوانی مدیر کل زندان های استان  ضمن خوش آمد گویی به حضار شرایط این محکومین را توضیح داد و از هاشمیان رییس کل دادگستری درخواست نمود در حد امکان با توجه به ضوابط قانونی  راه حل های مناسبی را به مددجویان ارائه دهد و به آنها کمک نماید . این مقام ارشد قضایی استان آرزو کرد با حمایت های رییس کل دادگستری و دادستان های شهر های استان آمار محکومین به پرداخت مهریه تا پایان دی ماه سال جاری  به صفر برسد .
در ادامه هاشمیان ضمن تشکر و قدر دانی از رضوانی مدیر کل زندانها و مدیر زندان گرگان و جمله کارکنان زندان اعلام داشت سیستم قضایی با اخلال گران نظم عمومی و امنیت جامعه برخورد جدی و سخت گیرانه ای دارد اما با محکومین به پرداخت مهریه  یا دارندگان وام های بانکی که قصد پرداخت دارند اما توان پرداخت ندارند با رافت اسلامی برخورد خواهیم نمود
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : زندان به خودی خود یک توفیق و افتخار نیست اما یک فرصت است برای تفکر و اصلاح و شما چنین فرصتی را دارا هستید . در بخش پایانی این بازدید رییس کل دادگستری درباره بخشنامه ریاست قوه قضاییه در خصوص نحوه پرداخت مهریه ویژه محکومین که با توجه به شرایط اقتصادی و جهش قیمت سکه صادر شده بود این قول را به محکومین پرداخت مهریه داد که با توجه به تلاش های دادستان های شهر های استان امار این محکومین به صفر برسد .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 839
  • کد خبر : 55169