عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مانور واقعی سطح A شرکت گاز در مرکز استان گلستان


برگزاری مانور واقعی سطح A شرکت گاز در مرکز استان گلستان

 

با هدف ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با شرایط بحران احتمالی و قطعی و افت فشار گاز و همچنین ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی  و امدادی، مانور سطح A در مرکز استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، از ساعات اولیه صبح، مانور مذکور ابتداء با برگزاری کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل  و سپس مشارکت نیروهای امدادی و عملیاتی گاز گلستان و همکاری بسیار خوب مدیریت بحران استان  و همراهی شرکت پخش فراورده های نفتی استان، ادارات  آتش نشانی و  جمعیت هلال احمر  و سایر دستگاههای ذیربط و با حضور مدیر کل پدافنذ غیر عامل استان ، مدیرعامل شرکت گازاستان  ،مدیرعامل شرکت  پخش فراورده های نفتی استان  و شهرهای معین   انجام گرفت. 

   در همین راستا مدیرعامل گاز گلستان به تشریح  فرآیند و اهداف این مانور پرداخت و گفت: هدف از اجرای مانورمذکور ارتقای توان عملیاتی وسنجش میزان آمادگی بیشتر نیروهای شرکت گاز و سایردستگاه های خدمات رسان است .

وی تصریح كرد:اجرای این مانور یک روزه بوده و  طبق برنامه تنظیمی ازساعت 6 صبح آغاز شده و قرار بود تا ساعت 22 شب به طول بیانجامد که خوشبختانه با همت و تلاش های انجام شده نیروها ، این مانور در کمتر از زمان تعیین شده  به پایان رسید.

  مهندس رحیمی در ادامه با بیان اینکه در اجرای این مانور که بصورت واقعی انجام و  شهر های آق قلا ، کردکوی و علی آباد بعنوان شهرهای معین با تجهیزات و نفرات مورد نیاز شرکت نمودند گفت:در این راستا جریان گاز مناطقی از خیابان ولی عصر (عج)، صیاد شیرازی و همچنین شهرک های دخانیات، دادگستری، صدا وسیما ، فرهنگ شهر،کوی شهید جمشید سرابی و کوچه های منشعب از آنها  که در مجموع تعداد 4000  مشترک گازرا شامل می شد  قطع گردید.

 مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خاتمه ضمن تشکر از همیاری و مساعدت ادارت و سازمانهای ذیربط که این شرکت را در انجام  مطلوب این مانور یاری رساندند گفت: از اهداف برگزاری این مانور ، افزایش توان عملیاتی و آمادگی بیشتر نیروهای عملیاتی و امدادی شرکت گاز و سایر دستگاه های خدمات رسان را درزمان  افت احتمالی فشار گاز و بروز بحران بوده که خوشبختانه محقق شد.

 

 

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .