عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیران کل اوقاف و زندانهای استان گلستان


نشست مشترک مدیران کل اوقاف و زندانهای استان گلستان

نشست مشترک مدیران کل اوقاف و زندانهای استان گلستان

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی فر مدیر کل اوقاف : توجه به برنامه های قرآنی و فرهنگی و اعزام مبلغین برای زندانها در اولویت قرار دارد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛ علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی فر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان دیدار نمود .
در این نشست مدیر کل زندانها از تعامل و همکاری مجموعه اداره کل اوقاف صمیمانه تقدیر نمودند .
رضوانی افزود : اقدام بسیار ارزشمند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه اعزام مبلغ در ماه رمضان ، محرم ، ایام فاطمیه و مربیان قرآن ، قاریان و حافظان قرآن قدردانی نمود .
مدیر کل زندانها معرفی مربیان قرآن برای زندانیان مرد و زن ، برگزاری دوره های تربیت معلم ، برگزاری آزمون قرآن و صدور گواهینامه و مشارکت در طرح اشتغال زندانیان را از نیازهای اداره کل زندانها عنوان نمود .
در ادامه مدیر کل اوقاف گفت : از اهتمام و برنامه ریزی مدیر کل زندانها و مجموعه کارکنان بویژه اداره فرهنگی و تربیتی در امور قرآنی و فرهنگی تقدیر نموده و افزود : ضمن موافقت با پیشنهاد مطرح شده در خصوص ایجاد کارگاه اشتغال برای زندانیان ، خانواده آنان و مشارکت در طرحهای عمرانی ، بکارگیری زندانیان در پروزه های عمرانی ، زمینهای کشاورزی و باغات ، برداشت محصولات باغات و ... بیمه تکمیلی برای خانواده زندانیان در قالب طرح برکت ، بیمه سلامت زندانیان با همکاری خیرین ، ویزیت رایگان برای خانواده زندانیان در شهر گنبد و سرمایه گذاری دو جانبه در احداث پروژه زمین مشترک را خواستار شدند .
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین رضایی رییس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانها ، آقای پورقاسم معاون اقتصادی و بهره وری ، برزگر مسئول اشتغال ، سلمانی مدیر روابط عمومی اداره دکل اوقاف نیز حضور داشتند .

نشست مشترک مدیران کل اوقاف و زندانهای استان گلستان

 

نشست مشترک مدیران کل اوقاف و زندانهای استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 55278