عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور اعضای شورای تامین شهرستان بندرگز در جمع مددجویان زندان مرکزی گرگان


حضور اعضای شورای تامین شهرستان بندرگز در جمع مددجویان زندان مرکزی گرگان

 

 

احمدی فرماندار و رییس شورای تامین بندرگز  : هرکس از زندان خروج یابد و بخواهد در بیرون از زندان اشتغال پایدار داشته باشد تسهیلات لازم برای آنان در نظر خواهیم گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان  : با هدف اطلاع دقیق از شرایط قضایی و فراهم آوردن موجبات تسریع روند امور کیفری و مرتفع نمودن معضلات محکومین شهرستان بندرگز ، اعضای شورای تامین بندرگز با حضور در زندان مرکزی گرگان با مددجویان این شهر دیدار و گفتگو نمودند . احمدی رییس شورای تامین شهرستان بندرگز هدف نهایی این دیدار را سهل تر نمودن شرایط دوران محکومیت مددجویان در گستره قانون و برخورداری از رافت اسلامی دانست .
فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار گفت : هرکس از زندان خروج یابد و بخواهد در بیرون از زندان اشتغال پایدار داشته باشد  تسهیلات لازم برای آنان در نظر خواهیم گرفت.
احمدی از عملکرد مجموعه قضایی شهرستان بندرگز که توسط گرگانی مدیر زندان مرکزی ارائه شد گفت: از اینکه تعداد مددجویان به سال قبل کاهش چشمگیری داشتیه بسیار خرسند هستیم و این از عملکرد خوب مجموعه دستگاه قضایی و سازمان زندانها است و امیدواریم که همین میزان از مددجویان که در تحمل حبس می باشند به آغوش گرم خانواده بازگردند.
 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 485
  • کد خبر : 55339