عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان پنجمین جشنواره موسیقی آوای فجر استان گلستان منتشر شد


فراخوان پنجمین جشنواره موسیقی آوای فجر استان گلستان منتشر شد

فراخوان پنجمین جشنواره موسیقی آوای فجر استان گلستان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره موسیقی آوای فجر استان گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره از 23 تا 29 بهمن ماه همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: این جشنواره به همت و هم دلی انجمن موسیقی استان گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در قالب اجرای گروهی و بدون محدودیت سنی در آستانه چهل سالگی انقلاب و همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برپا می شود.
وی ادامه داد: استان گلستان در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی دارای ظرفیت های قابل توجهی است که حضور اقوام مختلف در آن به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است و ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعه فرهنگ صحیح موسیقایی ،حمایت و هدایت گروه ها و هنرمندان موسیقی استان به تولید آثار موسیقایی از وظایف و سیاست های انجمن موسیقی گلستان است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد.
این مدیر استانی آخرین مهلت ارسال آثار و ثبت نام را 20 دی ماه سال جاری اعلام کرد و ادامه داد: کلیه مدارک می بایست در مهلت زمان مقرر شده و فقط توسط سرپرست گروه و با مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل شود.
وی در پایان اظهار کرد: کلیه متضایان شرکت در جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط عمومی و اختصاصی جشنواره به بخش اطلاعیه ها و فراخوان های وب سایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به نشانی golestanf.irو golestan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .