عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کانون پروش فکری گلستان پذیرای تجربیات ارزشمند بازنشستگان است


کانون پروش فکری گلستان پذیرای تجربیات ارزشمند بازنشستگان است

 

کانون پروش فکری گلستان پذیرای تجربیات ارزشمند بازنشستگان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های تجربه نام برده و پیشرفت جامعه را در گروی بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند آنان دانست.

 

 

 

به گزارشروابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این دیدار که محمدصالح افتخاری مدیرمسئول پایگاه خبری البرز گلستان او را هم‌راهی می‌کرد اظهار کرد: بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند محسوب شده و تربیت نسلی با احترام و مسئولیت‌پذیر را بدنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به این مطلب که بازنشستگی تنها یک واژه‌ی پایان سنوات کاری است و فکر و اندیشه تا پایان عمر هر انسان در حال کنش و واکنش است اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ غنی قصه‌گویی و به منظور بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند بازنشستگان در همکاری‌های مشترک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان این آمادگی را دارد تا با زبان جذاب قصه، روایت‌گر اندوخته‌های تلخ و شیرین این عزیزان به عنوان چراغ راهی برای کودکان و نوجوانان باشد.

هم‌چنین رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان ضمن ابراز خرسندی از توجه‌ی مدیرکل کانون که به عنوان مقام مسئول دستگاهی فرهنگی که حوزه‌ی فعالیت آن کودک و نوجوان است و به درستی موفقیت نسل فردای جامعه را در گروی بهره‌گیری از قشر مسن و بازنشته می‌بیند بیان کرد: هریک از بازنشستگان توانمندی‌هایی دارند که لازم است با مشارکت دستگاه‌ها و آحاد جامعه در توجه به آنان و بهره‌گیری از تجربیات سال‌ها فعالیت خالصانه و مجدانه مورد استفاده قرار گیرد.

این دیدار با اهدای دست‌ساخته‌ای کانونی از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان به پایان رسید.

کانون پروش فکری گلستان پذیرای تجربیات ارزشمند بازنشستگان است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .