عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 برنامه نوروزی در نوروز 94 اجرا می شود

مروتی:

60 برنامه نوروزی در نوروز 94 اجرا می شود

60 برنامه نوروزی در نوروز 94 اجرا می شود

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: استان گلستان در راستای جذب توریسم توانسته در سال گذشته 60 برنامه نوروزی را در سطح استان برگزار کند که این برنامه ها امسال هم اجرا خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، رضا مروتی، معاون عمرانی استانداری گلستان، در جلسه کارگروه گردشگری گلستان با بیان اینکه شاکله این برنامه ها باید مردمی شود، افزود: با توجه به برگزاری این برنامه ها در نوروز 94 باید بخش خصوصی ورود پیدا کند تا شاهد هرچه بهتر برگزار شدن آن در سطح استان باشیم.

 مروتی با اشاره به افراد کارتون به دست در حاشیه خیابان ها، اظهارداشت: باید اماکنی که امکان واگذاری را دارند شناسایی و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

 وی با بیان اینکه باید به معضلات این بخش رسیدگی شود تا آن عده از افرادی که قصد سودجویی را دارند این فرصت از آنان گرفته شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه این امر نیاز به پیگیری های بیشتری دارد در همین راستا نشستی با فرمانده ناجا خواهیم داشت تا بتوانیم این معضل را به یک فرصت تبدیل کنیم.

 معاون عمرانی استانداری گلستان یادآور شد: از سال گذشته تا قبل از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان تعداد 500 تخت به ظرفیت های استان گلستان اضافه شده است.

 وی گفت: پیشنهاد می شود برای جذب توریسم برنامه ریزی های صورت گیرد تا روستاهای ییلاقی و خانه های که قابلیت گردشگری را دارد در بروشورهای معرفی شود.

 مروتی با اشاره به نصب کیوسک های اطلاعات دائم در سطح شهرستان های استان، افرود: باید برای نصب کیوسک های دائم اطلاعات از سوی شهرداران استان اقدامات لازم صورت گیرد که انجام این کار اشتغال را به همراه خواهد داشت.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افرادی در داخل استان هستند که نسبت به مناطق گردشگری استان آشنا نیستند می طلبد تا با هماهنگی شهرداری و سازمان اتوبوسرانی نسبت به معرفی جاذبه های استان برای هم استانی های گلستانی اقدام کرد.

 معاون عمرانی استانداری گلستان اظهارداشت: برای کنترل نقاط ضعف و برطرف کردن آن باید بحث کنترل عملکرد سال گذشته و برنامه ریزی سال آینده را در دستور کار قرار داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 773
  • کد خبر : 5566