عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین نشست تخصصی خانه ادبیات داستانی گرگان برپا شد


نخستین نشست تخصصی خانه ادبیات داستانی گرگان برپا شد

نخستین نشست تخصصی خانه ادبیات داستانی گرگان برپا شد

 نخستین نشست تخصصی خانه ادبیات داستانی گرگان میزبان نویسندگان و هنرمندانی از سراسر استان با محوریت انجمن ترانه کردکوی و انجمن داستان نجدی گنبد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای نشست «فرزاد خدنگ» دبیر خانه ادبیات داستانی گرگان خلاصه‌ای از وضعیت انجمن‌های ادبیات داستانی استان ارائه کرد و بعد از معرفی چند انجمن نوبت به معرفی انجمن داستان نجدی به دبیری «سارا سرایلو» رسید. 
«سارا سرایلو» ضمن اشاره به لزوم هم‌فکری بین انجمن‌های داستانی استان، گفت: دشواری هایی در برپایی جلسات در گنبد وجود دارد که با هم دلی آن را همواره به پیش برده ایم. 
در ادامه جلسه «پگاه سیداسراری» دبیر انجمن ترانه کردکوی درباره جلسات کتاب‌خوانی این انجمن و ساعات برگزاری‌ جلساتشان مطالبی را به سمع و نظر حاضران رساند.
خبر راه اندازی سایت تبادل اطلاعات ادبی(شعر، داستان و نقد) در آینده‌ای نزدیک به حضار و  برپایی کارگاهی آموزشی همزمان با اختتامیه جشنواره چهل‌سالگی در نهم بهمن‌ماه سال از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.
یادآور می شود در پایان نشست سه نویسنده جوان استان «عالمه نوشک»، «مجید کلاته عربی» و «سارا سرایلو» داستان‌های خود را خواندند که مورد نقد و نظر حضار و پیشکسوتان قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .