عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی جلسه هماهنگی پنجمین جشنواره مد ولباس اسلامی ایرانی گلستان


برپایی جلسه هماهنگی پنجمین جشنواره مد ولباس اسلامی ایرانی گلستان

برپایی جلسه هماهنگی پنجمین جشنواره مد ولباس اسلامی ایرانی گلستان

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جلسه هماهنگی پنجمین جشنواره مد ولباس اسلامی ایرانی گلستان با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت هنری و مسئولان کمیته ها در ظهر پنج شنبه 20 دی ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمود غریب آبادی ضمن اشاره به برپایی آیین افتتاحیه این رخداد فرهنگی و هنری در ساعت 10 صبح شنبه 22 دی ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، اظهار کرد: در این جلسه مباحثی درباره سین برنامه افتتاحیه و اختتامیه، پوشش خبری رسانه ای و مجازی ، تبلیغات و اطلاع رسانی، کلیپ جشنواره، حضور صدا و سیما و تندیس جشنواره مطرح شد.
وی در ادامه با اشاره بر اینکه 15 داور متخصص؛ ارزیابی 866 اثر ارسالی در بخش های مختلف این جشنواره را بر عهده داشتند، گفت: طراحی صحنه و چیدمان نمایشگاه و آیین اختتامیه، تقدیر از رسانه های فعال،تهیه هدایا و لوح های تقدیر از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.
غریب آبادی با تاکید بر اینکه در این دوره کوشیده شده با صرف جویی بیشتر بدون کم کردن کیفیت جشنواره ای فاخر را برپا کنیم، گفت: امید است در آستانه چهل سالگی انقلاب با همکاری انجمن تازه تاسیس مد و لباس ایرانی و اسلامی استان گلستان بتوانیم افق های روشن تری را در این حوزه ترسیم نماییم.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه با اشاره به استقبال بیش از 70 نفری هنرمندان طراح در بخش طراحی زنده این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره با همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، دانشگاه فنی و حرفه ای دختران مائده، موسسه فرهنگی و هنری خیال و برند پوشیسم برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .