عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی از راهکارهای مناسب اشتغال است

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون و کار گلستان مطرح کرد:

طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی از راهکارهای مناسب اشتغال است

طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی از راهکارهای مناسب اشتغال است

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، طرحی موثر برای توسعه اشتغال توأم با مهارت آموزی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به نقل از ایسنا، موسی بی‌باک گفت: از مزایایی این طرح می‌توان به آشنایی کارورز با محیط کار و مهارت آموزی و تبدیل علوم تئوری به کاربردی است.

وی افزود: دوره کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی حداقل ۴ ماه و حداکثر ۶ ماه است که در این مدت هزینه کارورزی از سوی وزارت تعاونی، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود. همچنین در این مدت کارورز از بیمه مسئولیت مدنی بهره مند می‌شود.

بی‌باک تصریح کرد: در زمینه جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی‌، مذاکراتی با نمایندگان بخش های خصوصی و تعاونی از جمله اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف صورت گرفته تا از ظرفیت بخش خصوصی در طرح کارورزی استفاده شود.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعداد واحدهای پذیرنده کارورز در ۹۷ را ۷۵۲ واحد عنوان کرد و گفت: امسال در مجموع ۱۴۰۴ کارورز واجد شرایط در سامانه ثبت‌نام کردند که تاکنون ۳۲۰ کارورز با بنگاه‌های اقتصادی قرارداد منعقد کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 610
  • کد خبر : 56161