عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از محورهای مواصلاتی استان بازدید نمود

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان:

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از محورهای مواصلاتی استان بازدید نمود

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از محورهای مواصلاتی استان بازدید نمود

همزمان با سفر حسن روحانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان، "عبدالهاشم حسن‌نيا" معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده اي در سفر به استان گلستان ضمن بازديد از طرح ها و پروژه هاي بخش با حضور سر زده در پايانه مرزی اینچه برون، با مسئولان و دست اندركاران ذيربط و استاندار و مقامات محلي ديدار و گفتگو كرد .

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سفری یک روزه به استان گلستان در ابتدای سفر گرگان را به مقصد مرز اینچه برون ترک نمود و سپس با بازدید از پایانه مرزی اینچه برون از نحوه خدمات رسانی شرکتهای حمل و نقل بین المللی و فعالیت رانندگان ترانزیت کسب اطلاع نمود و به بررسی مشکلات و نظرات آنها پرداخت.

وی در ادامه از نطقه صفر مرز اینچه برون با کشور ترکمنستان بازدید بعمل آورد و در این بازدید عامریون مدیر پایانه مرزی اینچه برون از اقدامات لازم جهت پیاده سازی طرح جامع پایانه مرزی در این منطقه توئضیحات را ارائه نمودند.

حسن نیا در ادامه سفر به استان گلستان جهت بازدید از محورهای مواصلاتی شرق گلستان پایانه مرزی اینچه برون را به مقصد شهرستان گنبدکاووس ترک نمود و در آنجا در جلسه ای از روند پیشرفت پروژه های راهداری در حوزه استحفاظی این شهرستان کسب اطلاع نمودند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه سفر از محورهای مواصلاتی گنبد کاووس- آزادشهر، آزادشهر- علی آبادکتول، علی آبادکتول- گرگان و اقدامات لازم جهت ایمن سازی این محورها مثل نصب تابلوهای علائم، تعمیر و نصب گارد ریلها، پاکسازی حریم راهها و ... بازدید بعمل آوردند.

وی در ادامه سفر از پروژه سه راه یساقی و روند پیشرفت این پروژه بازدید کرده و تاکید داشت با عنایت به درخواست‌های مردم منطقه در تکمیل این پروژه تسریع لازم صورت گیرد.

حسن نیا در این سفر دیدارهایی با نمایندگان مجلس با هدف آشنایی بیشتر از مشکلات حوزه استحفاظی جلسات را برگزار کرده و ایمن سازی محورهای مواصلاتی و خدمات رسانی مناسب به هم استانی ها را از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان نمود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .