عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی گلستان

معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان در کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان تاکید کرد؛

نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی گلستان

نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی گلستان

 
در جلسه کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان موضوعاتی از قبیل شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای حضور گردشگر سالمند و معلول در گرگان مطرح شد.

 

به گزارش روابط عمومی,امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ چهاردهمین جلسه کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان عصر شنبه 29 دی ماه با حضور مسئولانی از اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، اداره کل بهزیستی گلستان و شهرداری گرگان برگزار شد.
بحث و تبادل نظر در خصوص شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و گردشگری افراد دارای معلولیت و سالمندان در دستورکار جلسه بود.
در این جلسه احمد تجری، معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در محل دائمی نمایشگاه تهران و از بیست و سوم لغایت بیست و ششم بهمن ماه برگزار می شود.
وی افزود: تمام ظرفیت بخش خصوصی در زمینه گردشگری کشور اعم از گردشگری ورزشی، سلامت، فرهنگی و غیره در این نمایشگاه حضور می یابند و بهترین فرصت برای شناساندن استان گلستان است.
تجری گفت: ۱۰ کشور در این نمایشگاه شرکت می کنند و علاوه بر فعالان گردشگری سفرای آن هاهم در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان تصریح کرد: امسال تاکنون بیش از هزار متر برای غرفه گلستان در نظر گرفته شده که این مساحت در سال گذشته تنها ۷۰ متر مربع بود.
تجری بیان کرد: جزو پنج استان اول در زمینه متراژ هستیم و باید یک ساختمان تاریخی شناسنامه دار در مرکز این غرفه ایجاد کرده و شهرداری هم در این زمینه با ما همکاری کند.
در ادامه مجید طاهری معاون شهردار گرگان از حمایت شهرداری گرگان در این زمینه خبر داد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .