عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اینچه برون یکی از مهم ترین دروازه های توسعه استان گلستان است


اینچه برون یکی از مهم ترین دروازه های توسعه استان گلستان است

اینچه برون یکی از مهم ترین دروازه های توسعه  استان گلستان است

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در جلسه کارویژه مرزی شورای تامین استان گلستان گفت : وجود راه آهن و گمرک اینچه برون یکی از دروازه توسعه استان است.

 

به گزارش روابط عمومی ، جلسه کارگروه ویژه مرزی شورای تأمین استان گلستان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعیاستانداری گلستان و هیئت همراه ، مدیران کل امنیتی و انتظامی ، راه آهن و گمرکات استان گلستان و اعضای این کارگروه در محل ایستگاه راه آهن شمالشرق2 برگزار گردید.

عبدالرضا چراغعلی در این جلسه نقطه نظراتی پیرامون امنیت حوزه مرزی و وجود خطوط ریلی و فعالیتهای گمکات استان گلستان و امن و ایمن بودن حوزه حمل و نقل را از نعمات خداونی وپیروزی انقلاب اسلامی و مرهون خون شهدا و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد .

در ادامه این نشست هریک از حضار سخنرانی پیرامون وضعیت استراتژیکی منطقه و پتانسیلهای موجود مواردی مطرح و امنیت در نوار مرزی شمال کشور را نعمتی بزرگ اعلام نمودند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همچنین در حاشیه این نشست بازدیدی از نقطه صفر مرزی ایران ترکمنستان و محل اتصال خط راه آهن دو کشورو بازدیدی از گمرک و پایانه مرزی اینچه برون داشته و به ضرورت ترخیص به موقع کالا و راه اندازی و بهره برداری از ایکس ری همچنین استقرار دستگاههای مرتبط در گمرکات و پایانه راه آهن اینچه برون تأکید کرد.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 56435