عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات جمعیت هلال احمر گلستان رقم خورد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات جمعیت هلال احمر گلستان رقم خورد

برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات جمعیت هلال احمر گلستان رقم خورد

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آیین نکوداشت و تقدیر از خدمات داوطلبانه جامعه پزشکی برای تسکین آلام بشری در جمعیت هلال احمر، از پزشک داوطلب و نمونه جمعیت هلال احمر گلستان تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛دکتر محمد علی هروی با اعلام این خبر گفت: در آیین تقدیر از خدمات داوطلبانه جامعه پزشکی برای تسکین آلام بشری در جمعیت هلال احمر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، از دکتر تقی امیریانی  پزشک فوق تخصص داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان به پاس قدردانی از خدمات داوطلبانه، تقدیر شد.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه افزود: دکتر امیریانی پزشک فوق تخصص داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نزدیک به ۱۰سال ارائه خدمات داوطلبانه، حضور و مشارکت در برنامه هایی همچون: کاروان های سلامت مناطق محروم استان سیستان بلوچستان و مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، مشارکت متعدد در کاروان های سلامت و ویزیت رایگان مناطق محروم استان گلستان و مشارکت در طرح های ملی حوزه داوطلبان را به عنوان پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان در کارنامه داوطلبی خود به همراه دارد.

 

 

گفتنی است در این آیین تجلیل از دکتر تقی امیریانی پزشک فوق تخصص داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان به عنوان نخستین پزشک داوطلب تجلیل به عمل آمد.
 

 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .