عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرحله دوم جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد

مدیرکل ICT گلستان:

مرحله دوم جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد

 

مرحله دوم جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد

 

متقاضیان خدمت سربازی امریه از ۶ تا ۱۳ بهمن ماه فرصت دارند تا برای اعزام به خدمت سربازی در اردیبهشت ماه سال آینده نام‌نویسی کنند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ICT گلستان به نقل از دبیر شورای سیاستگذاری جذب امریه وزارت گفت: نام نویسی برای امریه سربازی از ۶ بهمن آغاز شده و تا ۱۳ بهمن ادامه دارد و افرادی که در این مدت ثبت نام کرده باشند در صورت پذیرش، اردیبهشت ماه سال آینده به خدمت سربازی اعزام و پس از دوره آموزشی مابقی دوره را در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می گذرانند.

 

وی با اشاره به جذب ۴۰ نفر در این مرحله تصریح کرد: افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا و با توجه به نیازمندی های پرسنلی ستاد و دستگاه های تابعه وزارت، رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در مقاطع فوق جذب می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از سهمیه امریه در صورت فراغت از تحصیل، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی، باید برای دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام کنند.

محمد احمدی اعلام کرد: در مرحله قبلی جذب امریه سربازی ۱۴۰ نفر نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۸ نفر با طی کردن فرآیند ارزیابی و مصاحبه انتخاب شدند و اسامی آنان برای گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام شوند و پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد باید به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا برای انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سامانه http://amrieh.ict.gov.ir/SitePages/Home.aspx امکان پذیر است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .