عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدکننده پودر شوینده در گلستان


بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدکننده پودر شوینده در گلستان

بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدکننده پودر شوینده در گلستان

معاون سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه سفر 2 روزه خود به گلستان از واحد تولیدکننده پارس ایده سبز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، وحید مرندی مقدم، درحاشیه سفر 2 روزه خود به گلستان از تولیدکننده انواع پودرهای شوینده، واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.
معاون سازمان استاندارد کشور در این بازدید ضمن اظهار خرسندی از مشاهده واحدهای تولیدی که در شرائط تحریم، از پای ننشته اند و ضمن رعایت کیفیت و استانداردها، در گردش چرخ تولید و اقتصاد کشور، نقشی ایفا می کنند گفت: رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد بر این است تا واحدهای تولیدی خود به ارتقای استانداردها کمک کنند و نقش نظارتی سازمان استاندارد به نقش مشاوره ای تغییر یابد.
وحید مرندی مقدم افزود: فرق ما در شیوه استانداردسازی با کشورهای صنعتی در این است که نقش ما نظارتی است و ما به تنهایی می بایست کمک کنیم تا تولیدات به استاندارد سوق پیدا کنند در حالی که در کشورهای صنعتی، تولید کنندگان برای جلب بازار و بُرد در رقابت سنگین تولیدات مختلف، از این استانداردها عبور می کنند و این سازمان استاندارد است که برای نوشتن استانداردها، تولیدکنندگان مطرح را سرمشق قرار می دهد.
وی باری دیگر تاکید کرد بدون دغدغه مندی و تمایل تولیدکنندگان به استاندارد، با ایجاد فضای پلیسی و نظارتی صرف، نخواهیم توانست تولید را به سطح کشورهای پیشرفته برسانیم.
معاون سازمان استاندارد کشور با اشاره به اظهاریه انطباق گفت: این طرح با هدف پوشش دادن همین نقیصه و نیز توسعه دادن پوشش استانداردها حتی برای محصولاتی که مشمول استاندارد اجباری نمی باشند، طراحی شده است.
بازدید از واحد تولیدی پارس ایده سبز، یکی از برنامه معاون سازمان ملی استاندارد ایران در سفر 2 روزه اش به گلستان بود.

بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدکننده پودر شوینده در گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .