عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با دو فرهیخته فرهنگی و هنری رامیانی


دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با دو فرهیخته فرهنگی و هنری رامیانی

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با دو فرهیخته فرهنگی و هنری رامیانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه معاون هنری و مسئول روابط عمومی آن اداره کل به دیدار دو چهره فرهیخته فرهنگی و هنری شهرستان رامیان در صبح روز یکشنبه 14 بهمن ماه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار « شعبانعلی یازرلو» شاعر نام آشنا و متخلص به «شبنم» و « محمد نعیمی» هنرمند چیره دست عرصه موسیقی شهرستان رامیان رفت و با آن ها به گفتگو نشست.

وی در این دیدارها ضمن قدردانی از تلاش و مساعی سازنده این دو فرهیخته رامیانی در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان و استان گلستان، توجه به زیست بوم و آداب و سنن را ضروری دانست و گفت: توسعه و مانایی فرهنگ و هنر هر منطقه ماحصل مداقه و توجه به آداب و سنن و خرده فرهنگ های آن اقلیم است.

این مدیر استانی توجه به توریسم فرهنگی را یکی از راه های توسعه استان برشمرد و گفت: منطقه رامیان با پیشینه ای غنی یکی از جمله مناطقی در سطح استان است که می تواند کمک شایانی به به رشد و توسعه توریسم فرهنگی کند.

یادآور می شود شعبانعلی یازرلو و محمد نعیمی دو چهره نام آشنا شهرستان رامیان هستند که موفق به کسب عناوین متعددی در سطح ملی و استانی شده اند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .