عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز بهره برداری از 2 طرح و كلنگ زنی یك طرح آبرسانی روستایی در شهرستان رامیان


آغاز بهره برداری از 2 طرح و كلنگ زنی یك طرح آبرسانی روستایی در شهرستان رامیان

آغاز بهره برداری از 2 طرح و كلنگ زنی یك طرح آبرسانی روستایی در شهرستان رامیان

 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان ضمن اظهار خرسندی از افتتاح 2 و کلنگ زنی یک طرح آبرسانی در ششمین روز از دهه فجر، افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده و خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان رضا حاجیلری، اظهار کرد: با اجرای این طرح های آبرسانی، 1225 خانوار با جمعیتی افزون بر 3931 نفراز نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: مجتمع های آبرسانی شفیع آباد و حسین آباد دلند با اعتباری معادل 15450 میلیون ریال افتتاح شد و مجتمع سعدآباد فندرسک کلنگ زنی می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان اضافه کرد: برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی سعدآباد فندرسک 10000میلیون ریال اعتبار نیاز است.
وی احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم 200 مترمکعب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق و اجرای شبکه توزیع به طول 3/5 و خط انتقال به طول 3/4 کیلومتر را حجم پروژه های قابل افتتاح دانست و افزود: اجرای شبکه توزیع آب به طول 5/8 کیلومتر و استانداردسازی و نصب انشعابات در روستای سعدآباد فندرسک حجم طرح کلنگ زنی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان می باشد.
حاجیلری تعداد روستاهای این شهرستان را 66 روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی رامیان 16هزار و 25 خانوار با جمعیت 54هزار و 721 نفر را تحت پوشش دارد.
گفتنی است آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر با حضور نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان و سایر مدیران استانی و روسای شهرستانی در رامیان برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .