عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هنر سینماگران در کاهش آسیب ها و دغدغه های اجتماعی موثر است


هنر سینماگران در کاهش آسیب ها و دغدغه های اجتماعی موثر است

هنر سینماگران در کاهش آسیب ها و دغدغه های اجتماعی  موثر است

فرماندار گرگان در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان اظهار کرد: ملت ایران در سال ۵۶ و ۵۷ همت و اراده خود را به منصه ظهور رساندند و بر اساس باورهای خود تحت عنوان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سید ابوالقاسم صفوی در این آیین که در عصر پنج شنبه 18 بهمن ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، افزود: بر اساس دستاوردهای انقلاب اسلامی هر چهار سال یکبار مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند و بر باورهایشان رای می‌دهند و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

صفوی گفت: در چهار سال گذشته به دولت و دستگاههای قضایی و... انتقاداتی می‌شود و ما برخی از این نقدها را قبول داریم و امیدواریم سینه دولتمردان پذیرای این نقدها باشد و بیان این نقدها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: پیش از انقلاب ما ژاندارم منطقه بودیم ولی آمریکایی ها برای ما تصمیم می‌گرفتند و امروز با ایمان خود حاکم منطقه شدیم و استقلال خود را حفظ کردیم.

صفوی افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد با اهتمامی که داشتند توانستند قدم‌های خوبی در استان بردارند و ارشاد مختص به جناح خاصی نیست و باید دستش پدرانه و مادرانه به تمامی استعدادها باشد تا بتواند بخش‌های هنر و رسانه استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی ادامه داد: گرگان شهری با قدمت فرهنگی، هنری و تاریخی است و استعدادهای زیادی دارد و می‌توان با توجه به این استعدادها هنر را در این شهر شکوفا کرد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه هر کمکی برای حمایت از هنرمندان از دست ما بر بیاید انجام می‌دهیم، افزود: دغدغه گفتمان انقلاب اسلامی چیزی جز اشتغال نیست و در حوزه فرهنگی حرف‌های زیادی داریم و بسیار خوب است که در حوزه اشتغال هنرمندان ما فیلم سازی کنند.

صفوی عنوان کرد: امروز اگر در آسیب‌های اجتماعی سوء آمار زیادی داریم دلیلش این است که در حوزه اشتغال خوب عمل نکردیم و وظیفه داریم در این زمینه پرتلاش باشیم.

در پایان این آیین از سوی فرمانداری شهر گرگان لوح تقدیری به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به پاس برپایی با شکوه این رخداد فرهنگی و هنری اهدا شد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .