عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی آرخ بزرگ شهرستان گمیشان


بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی آرخ بزرگ شهرستان گمیشان

بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی آرخ بزرگ شهرستان گمیشان

مجتمع آبرسانی روستایی آرخ بزرگ با حضور نماینده مردم ترکمن، گمیشان، کردکوی و بندرگز در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، فرماندار شهرستان گمیشان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، در این مراسم مجتمع آبرسانی روستایی آرخ بزرگ با 10000میلیون ریال اعتبار با حضور مسئولان افتتاح و بهره برداری شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در توضیح حجم عملیات این پروژه گفت: احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن 1000 مترمکعبی، به همراه حصارکسی و محوطه سازی سایت آرخ بزرگ از اقدامات این شرکت برای آبرسانی به روستاهای تحت پوشش این طرح آبرسانی است.
به گفته بهزاد هرمزی، با افتتاح پروژه فوق بیش از 10000نفر از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی از بهره برداری و کلنگ زنی 6 طرح آبرسانی شهرستان گمیشان خبر داد و اضافه کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال هزینه شده و خواهد شد.
هرمزی اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از پروژه های کلنگ زنی را بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال ارزیابی کرد و گفت: برای این طرح های آبرسانی قابل بهره برداری بیش از ۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را 27 روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی ترکمن 6هزار و 803 خانوار با جمعیت بیسش از 26هزارنفر را تحت پوشش دارد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .