عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم و مسئولان انقلاب را در ریل خود نگه دارند

حجه الاسلام والمسلمین دکتر احمدی:

مردم و مسئولان انقلاب را در ریل خود نگه دارند

مردم و مسئولان انقلاب را در ریل خود نگه دارند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مردم و مسئولان انقلاب را در ریل خود نگه دارند.

 به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام احمد رضا احمدی در مراسم استقبال نمادین ازامام خمینی(ره) که در فرودگاه گرگان برگزارشد، گفت: جوانان و نوجوانان ما نیازمند این هستند که بدانند چرا انقلاب صورت گرفت ولی متاسفانه جوانان و نوجوانان ما با معارف انقلاب آشنایی ندارند که باید این موضوعات برای جوانان و نوجوانان ما تبیین شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با بیان این که بالغ بر پنج هزار برنامه در دهه فجر امسال تدارک دیده شده است، گفت: همه این برنامه ها برای این است که بتوانیم با ارائه برنامه های مفید و اثر بخش در ایام ا... دهه فجر ذائقه مردم را شیرین کنیم و فلسفه وجودی این انقلاب را تبیین کنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ریشه در مکتب وحیانی و سیره علوی و نبوی دارد، گفت: جامعه ما جامعه سیاست زده ای است که البته این موضوع افتخار نیست و باید این جامعه را از این سیاست زدگی بیش از حد دور کنیم .

حجت الاسلام احمدی در ادامه با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر گرامیداشت مکتب و پیام های انقلاب است، گفت: همه مدیران و مردم و مسئولان موظف هستیم تا انقلاب را در ریل خود نگه داریم و ریل انقلاب مکتب و عاشورای حسینی است.

وی در ادامه خدمت صادقانه که شعار دولت تدبیر و امید هم نام گرفته را از مهم ترین مسائلی دانست که توسط مسئولان برای مردم باید انجام شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر برای این است که دلهای ما به هم نزدیک تر شود و ایامی است برای این که اندیشه کنیم چه مقدار رفتار واقدامات مان با  اندیشه ها و تفکرات و سیره امام راحل میزان است.

در پایان مراسم نمادین استقبال امام در فرودگاه گرگان، رژه نیروهای موتوری مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران از مسیر فرودگاه تا گلزار شهدای امام زاده عبدا... گرگان برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .