عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضایت اولیای دم در ایام جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در زندان مرکزی گرگان


رضایت اولیای دم در ایام جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در زندان مرکزی گرگان

 

فردین گرگانی مدیر زندان مرکزی گرگان : حلاوت شیرینی گذشت از قصاص یک نعمت اخلاقی از جانب خداوند برای اولیای دم است که این لیاقت شامل انسان های بزرگ خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان  ؛ در آغازین روز های اولیه دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران با فرا رسیدن روز اجرای حکم قصاص  یکی از مددجویان زندان مرکزی گرگان با حضور گرگانی مدیر زندان ، دادستان شهرستان ، فعالان  شورای حل اختلاف زندان و با حضور شاکیان پرونده یا اولیای دم لحظات خوش گذشت و فرصت دادن دوباره برای تکامل اخلاق کلید خورد .
فردین گرگانی رییس شورای حل اختلاف زندان مرکزی در این باره گفت : با اینکه تا لحظه اجرای حکم اولیای دم مصمم به اجرای قصاص  بودند تا ظن آنها این درس باشد برای دیگران ، با ورود و صحبت های  زیادی که توسط همکاران شورای حل اختلاف با اولیای دم شد در لحظات آخر ، بخشش و فرصتی دوباره به بنده خدا  را بهتر از اجرای حکم قصاص و انتقام ترجیح دادند و ادامه شیرینی ایام الله فجر  همچنان برای طرفین و مجموعه قضایی کلید خورد .
گرگانی افزود : هرچند خداوند در آیات قرآن از حق مسلم اولیای دم برای اجرای قصاص فرمودند اما در ادامه آنها آمده است که هرچند این حق شماست اما خداوند اهل بخشش و گذشت را دوست می دارد و خداوند خودش از بخشش کنندگان است . 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 531
  • کد خبر : 57569