عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان روز یکشنبه تشکیل جلسه داد


ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان روز یکشنبه تشکیل جلسه داد

ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان  روز یکشنبه تشکیل  جلسه داد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در نشست روز یکشنبه در دفتر ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان با تشکیل این ستاد به برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری از 15 تا 21 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: این ستاد جهت تبیین ابعاد مختلف برنامه های هفته منابع طبیعی و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از این منابع تشکیل شده است.
ابوطالب قزل سفلو در ادامه با بیان اینکه شعار امسال هفته منابع طبیعی 'منابع طبیعی،بزرگترین سرمایه ملی 'است،خاطر نشان کرد: تشکیل این ستاد بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد کشوری و برای تدوین برنامه های اجرایی در سطح استان است.
دبیر ستاد هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان افزود: تمام تلاش ما برای حفظ این منابع و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از عرصه های طبیعی  و نشان دادن سختی کار جنگلبانان  میباشد
قزل سفلو، برگزاری جشن روز درختکاری، همایش حفاظت و قانون، همایش جوامع محلی و نشست مجریان طرح های منابع طبیعی ،جشن بزرگ خانواده منابع طبیعی،نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع منابع طبعی و. را از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته منابع طبیعی است.
برنامه های هفته منابع طبیعی همه ساله از 15 تا 21 اسفندماه با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و توسعه زمینه های مشارکت مردم در حفظ این منابع خدادادی برگزار می شود.


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .