عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه اسلامی با محتوی قرآنی و اخلاق ساخته می شود

عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی کشور :

جامعه اسلامی با محتوی قرآنی و اخلاق ساخته می شود

جامعه اسلامی با محتوی قرآنی و اخلاق ساخته می شود

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: باید بدانیم جامعه اسلامی با محتوی قرآن  اسلام ساخته می شود و رمز موفقیت اسلام نیز اخلاق والای پیامبر اکرم (ص) بود.

 به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالکریم بی‎آزار شیرازی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخنکلاته ، با بیان این که از رموز موفقیت امام راحل نیز همین اخلاق کریمانه و والای ایشان بود، اظهار کرد: توجه به محتوی دین و قرآن بسیار مهم است و باید بدانیم جامعه بدون توجه به این مسائل ساخته نمی شود.

وی در ادامه با بیان رموز موفقیت انقلاب ایران اسلامی ، گفت: برای مردم دنیا و برای عالمان بزرگ کشورهای اسلامی و دیگر مذاهب این سوال مطرح است که علت پیروزی و ماندگاری انقلاب ایران چه بوده است و چرا انقلاب هایی که در کشورهای نظیر مصر و الجزایر و پاکستان توسط مسلمانان انجام شد منتهی یه پیروزی نشد؟

حجت الاسلام بی آزار شیرازی تصریح کرد: 36 سال است که انقلاب اسلامی ایران بر تارک جهان می درخشد و رمز پیروزی انقلاب اسلامی همان‌طور که امام خمینی(ره) بیان کرده‎اند وحدت کلمه بود و وقتی که مردم به پیروی از امام (ره) متحد شدند و به دستور قرآن‌کریم به هم پیوستند ،پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

وی نکته دیگر در رموز موفقیت امام خمینی(ره) را مساله توحید عنوان کرد و گفت: در مدارس ما تنها معنای تحت الفظی توحید آموزش داده می شود ولی معنای واقعی توحید این است که همه مردم به این باور برسند که بنده یک خدا هستند. اگر خروجی توحید وحدت کلمه باشد این توحید واقعی است و اگر تفرقه، خروجی توحید باشد این به قطع توحید نیست.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با بیان این که تفرقه از دستورات شیطان است گفت: متاسفانه در کشورهای به ظاهر توسعه یافته نظیر فرانسه با توهین به مقدسات مسلمانان تیراژ روزنامه های خود را به میلیون افزایش می دهند واین در حالی است که خداوند متعال توهین به مقدسات هیچ دینی را جایز نمی داند.

وی با بیان این که  مشرکین کسانی هستند که همواره بر طبل تفرقه می کوبند و قومیت ها و فرقه ها را پررنگ می کنند، اظهار کرد: پررنگ کردن ملی گرایی، قومیت گرایی و فرقه گرایی همه از نتایج توصیه های شیطانی است .

حجت الاسلام بی آزار شیرازی در ادامه ایجاد وحدت و امت واحده را رمز پیروزی امام راحل دانست و عنوان کرد: امام خمینی (ره) با پیروی از عاشورای حسینی، عاشورای ایران رادر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس رقم زدند و ما باید این انقلاب را با وحدت کلمه به نسل بعد منتقل کنیم تا ارزش های این انقلاب پایدار بماند.  


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .