عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و فرماندهی انتظامی استان تفاهم نامه همکاری در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و جاویدان فرمانده انتظامی استان، تفاهم نامه همکاری های مشترک دو دستگاه با هدف استفاده از توانایی ها و پتانسیل های موجود و موضوعات مورد نیاز دوطرف در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کار، تلاش و تعاون منعقد شد.

 

مازندرانی در حاشیه این جلسه گفت: هدف از این تفاهم نامه بهره گیری مناسب از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دوطرف اعم از ظرفیت های علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش موثر آثار زیان بار آن از طریق همکاری های مشترک در کلیه زمینه های تعاملات اجتماعی، مشارکت عمومی، آموزش همگانی و خدمات مشاوره ای است.

وی افزود: همکاری در زمینه ارتقا دانش و مهارت گروه های هدف شامل کارگران، کارفرمایان، کارشناسان، کارکنان و خانواده آنها با اولویت زنان کارگر به ویژه زنان سرپرست خانوار، همکاری به منظور کاهشعوامل مخاطره آمیز تهدیدکننده در بین بهداشتیاران شرکت ها و کارخانجات، کارگران و کارفرمایان و همکاری در جهت ارائه مشاوره رایگان به گروه های هدف از جمله موضوعات مطرح در این تفاهم نامه است.

مازندرانی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه با هدف پیشگیری و آشنایی با آسیب های اجتماعی، برگزاری دوره های آموزشی برای مستمری بگیران تامین اجتماعی، برگزاری نشست های علمی و تخصصی و همکاری در ارائه آموزش های کارآفرینی و مشاوره های شغلی ازدیگر مفاد اجرایی این تفاهم نامه همکاری است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت دو دستگاه، می توان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در گروه های هدف گام های خوبی را برداشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 501
  • کد خبر : 57765