عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از روند اجرایی پروژه های گازرسانی شهرستان گرگان بازدید کرد


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از روند اجرایی پروژه های گازرسانی شهرستان گرگان بازدید کرد

 

رحیمی مدیرعامل و مسئولین اجرایی پروژه های گازرسانی شرکت گازاستان گلستان با حضور درمحل اجرای پروژه های شهرستان گرگان از نزدیک روند پیشرفت گاز 3 روستای چهارباغ، شاهکوه علیا و سفلی را مورد بازدید قرار داد.


مدیرعامل گازگلستان دراین بازدید با تقدیر از مجریان پروژه ها که درشرایط بسیار سختی عملیات گازرسانی را انجام می دهند ،در جریان مسائل ومشکلات موجود نیز قرار گرفته و رهنمودهای لازم ارائه نمود .

 

وی درهمین رابطه اظهارداشت:با عنایت به اینکه درفصل سرد سال قرار داریم اجرای آن بسیار سخت و مشکل است، اما با وجود شرایط فوق درحال حاضراینپروژه فعال ودر شرف انجام بوده و خوشبختانه در مجموع افزون بر40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انشاء ا... تلاش داریم تا پایان سال98 عملیات گازرسانی آنها را به پایان برسانیم.

 

رحیمی ادامه داد:طول مسیر اجرای خط تغذیه و شبکه داخلی این پروژه ها بالغ بر 54 کیلومتر بوده که تاکنون 21 کیلومتر آن انجام شده است .

 

مدیرعامل گازگلستان درادامه ضمن تشکرازمساعدت و همکاری مسئولین استانوهمچنین شهرستان گرگان تصریح کرد:گازرسانی به روستاهای فوق بالغ بر 84 میلیارد ریال هزینه اجرایی و کالایی در بردارد، ضمن اینکه بیش از 1000 مورد نیز انشعاب نیز نصب خواهد شد.


 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .