عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی آیین تجلیل از فعالان و خادمان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان گلستان


برپایی آیین تجلیل از فعالان و خادمان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان گلستان

برپایی آیین تجلیل از فعالان و خادمان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان گلستان

 آیین تجلیل از فعالان و خادمان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان گلستان با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این مراسم نصرالله کشیری معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از تلاش فعالان و خادمان عرصه نماز به والا بودن جایگاه نماز اشاره کرد و گفت: نماز موهبتی از جانب خداوند بوده که زبان آدمی از بیان جایگاه و منزلت آن قاصر است.
در ادامه این مراسم قاسم محمدی رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان نیز ضمن قدردانی از فعالان و خادمان نماز در عرصه فرهنگ و هنر با اشاره به آیات و روایت متعدد پیرامون نماز، اظهار کرد: نماز مدادی است که خوبی ها را می نویسد و بدی ها را پاک می کند.
وی با تاکید بر اقامه نماز اول وقت و توجه ویژه مدیران به این مهم، افزود: نماز باوران نماز یاوران هستند و به یاری خداوند و همت تمام مسئولان استان در نظر داریم اجلاس سراسری نماز را در سال آینده در استان گلستان برگزار کنیم.
در ادامه این مراسم در بخش شعر از «محمد زمان گلدسته» ، مطبوعات «حمید محمدیاری» ، ناشر «مریم قربانی نصرآبادی» ، هنرمند فعال «ابوذر اسماعیلی ثالث» ، فعال کانون های فرهنگی مساجد « اشرف سادات مدنی» ، امام جماعت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان « جلال الدین هاشمی تبار» به خاطر فعالیت های مستمر در حوزه نماز تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم از «رمضان یازرلو» ، «مجید جلالی» ، «ایمان جهانگیری» و «لیلا هزارجریبی» همکاران فعال حوزه نماز فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قدردانی شد.
در بخش پایانی این مراسم به طور ویژه از «کاظم کاویان» دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تجلیل به عمل آمد.
یادآوری می شود اجرای سرود دانش آموزان با موضوع نماز، شعر خوانی با موضوع نماز و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی نماز از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .