عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعامل دو سویه و قانونمند با تشکل های صنفی حوزه راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل وزارت راه و شهرسازی:

تعامل دو سویه و قانونمند با تشکل های صنفی حوزه راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد

تعامل دو سویه و قانونمند با تشکل های صنفی حوزه راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت:ارتباط و تعامل نزدیک و دو سویه اما منظم و قانونمند باتشکل های صنفی حوزه راه و شهرسازی از مهمترین برنامه های حوزه کاری دفتر تجاری سازی و امور تشکل ها می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان: مهندس امین ترفع مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان گلستان در جمع تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان گلستان در روز گذشته ضمن بیان مطلب بالا افزود:تصمیم گیری مشارکتی و اجرای آن در حوزه کاری مشترک منجر به حل مشکلات و موفقیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: علیرغم معضلات و چالش های موجود در حوزه حمل و نقل کشور تا کنون توانسته ایم با همکاری خود اصناف بسیاری از آنها را رفع و پشت سر بگذاریم.

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در این جلسه ادامه داد:طبق بررسی ها و گزارش های ارسالی همکاری تشکل صنفی حمل و نقل گلستان با سازمان های متولی بسیار خوب بوده استان گلستان و از استان های پیشرو در این زمینه می باشد..

در ادامه جلسه نمایندگان اصناف حوزه حمل و نقل مسائل و معضلات موجود را مطرح کردند.

شایان ذکر است: مهندس امین ترفع مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان گلستان از مرز اینچه برون، بندر خشک و ایستگاه راه آهن اینچه برون دیدن و در جریان امور قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه مدیران و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه، راه آهن، بنادر و کشتیرانی و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان حضور داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .