عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفتر پایگاه اطلاع رسانی «خبر فوری» در گرگان گشایش یافت


دفتر پایگاه اطلاع رسانی «خبر فوری» در گرگان گشایش یافت

دفتر پایگاه اطلاع رسانی «خبر فوری» در گرگان گشایش یافت

 دفتر پایگاه اطلاع رسانی «خبر فوری » در استان گلستان و شهر گرگان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اهالی رسانه در ظهر پنج شنبه ٢ اسفندماه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این آیین با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سازمان تبلیغات اسلامی گستان، فرماندار گرگان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان، مدیر عامل خبر فوری و دیگر مسئولان و اهالی رسانه گشایش یافت.
در این مراسم « مصطفی انتظاری» مدیر عامل خبر فوری با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان گلستان، تاکید کرد : خبر فوری در کنار مسئولان، بازوی رسانه‌ای مدیران برای رفع مشکلات استانی به ‌شمار آمده و می‌تواند با پوشش کاستی‌ها و مشکلات، به مدیران برای اصلاح وضع موجود کمک کند.
صفوی، فرماندار گرگان نیز از دیگر مهمانان مراسم افتتاحیه ضمن استقبال از حضور موثر خبر فوری در فضای رسانه‌ای کشور و استان گلستان، اظهار کرد: شایسته است خبرنگاران مطالبات مردم را پیگیری کرده و تلاش کنند تا سخت‌گیری‌های بروکراتیک کاهش پیدا کند.
در جریان برگزاری مراسم گشایش دفتر خبرفوری در استان گلستان، محمد چراغعلی از فعالان رسانه‌ای این استان به‌ عنوان نماینده پایگاه خبری خبرفوری معرفی شد.
یادآوری می شود پس از تهران و مشهد، گرگان سومین شهری است که در سطح کشور که دفتر رسانه ای خبر فوری در آن گشایش یافته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .