عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بوم گردی های گلستان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان؛

بوم گردی های گلستان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است

بوم گردی های گلستان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت : بوم گردی های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می باشد.
به گزارش روابط عمومی , امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ ابراهیم کریمی در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گلستان در اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه علی آباد کتول خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت های حوزه اکوتوریسم و طبیعت گردی استان گلستان , بستر خوبی برای ایجاد بوم گردی ها در سطح استان وجود دارد.
وی افزود : با اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه بوم گردی های استان , تا نوروز 98 ؛ 150 واحد اقامتگاه بوم گردی با 1500  ظرفیت اقامت مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران است.
کریمی گفت : توجه به ظرفیت بومی روستاهای هدف گردشگری استان گلستان , کمک به تولیدات داخلی و محلی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها, از اهداف ایجاد این اقامتگاه ها در سطح استان می باشد.
وی با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از بوم گردی های استان گلستان خاطر نشان کرد : خوشبختانه بوم گردی های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می باشد.
این مقام مسئول افزود : استقبال گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی و سنتی گلستان موجب تحولی در حوزه گردشگری گلستان شده است و استان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کرده است.

بوم گردی های گلستان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .