عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان آق قلا

رئیس اداره تشکیل تعاونی ها استان خبر داد:

تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان آق قلا

تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان آق قلا

رئیس اداره تشکیل تعاونی ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از تشکیل اولین تعاونی توسعه عمران شهرستان آق قلا خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سیدزمان حسینی در جلسه مجمع عمومی تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان آق قلا که در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: درشهرستان آق قلا 507 تعاونی به ثبت رسیده که ازاین تعداد 68 تعاونی فعال است.

وی به مزایای تشکیل تعاونی های توسعه عمران اشاره کرد و افزود: تسریع در رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع وسرمایه های خردمردمی به بخش‌های تولیدی و ورود تعاونی ها به فعالیت‌های اقتصادی که بدلیل رانت زابودن امکان واگذاری به بخش خصوصی نیست، از مزایای تعاونی های توسعه عمران به شمار می رود.

رئیس اداره تشکیل تعاونی ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: یکی از ارکان اساسی پایداری و تداوم هر تعاونی داشتن روحیه همکاری، مشارکت، همیاری و هدفمندی دراعضاء و مدیریت موثر نیروی انسانی است.

حسینی تاکید کرد: مدیریت بهره وری نه تنها نیاز امروز کشور و نهضت تعاونی است بلکه یک ضرورت برای تمام اعصار است و لذا زمینه های مساعد را برای آموزش و تقویت بهره وری در مدیران تعاونی ها باید فراهم کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان آق قلا، روند توسعه این شهرستان با استفاده از ظرفیت های مردمی ارتقا پیدا کند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 58324