عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین افتتاح کتابخانه عمومی حکیم سید اسماعیل جرجانی شهرستان کلاله برپا شد


آیین افتتاح کتابخانه عمومی حکیم سید اسماعیل جرجانی شهرستان کلاله برپا شد

آیین افتتاح کتابخانه عمومی حکیم سید اسماعیل جرجانی شهرستان کلاله برپا شد

آیین افتتاح کتابخانه عمومی حکیم سید اسماعیل جرجانی شهرستان کلاله با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، فرماندار کلاله و جمعی از مسئولان و دوستداران کتاب و فرهنگ کتابخوانی در عصر دوشنبه 13 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در حاشیه این آیین عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک به دوستداران کتاب در شهرستان کلاله که از شهرهای فعال در حوزه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح استان و کشور است، گفت: کتابخانه عمومی شهرستان کلاله با 400 مترمربع زیربنا از سال 91 آغاز به احداث شده بود که امروز با 700 میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرهای نوده‌خاندوز، مراوه‌تپه، نگین‌شهر و کردکوی کتابخانه‌های عمومی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال ساخت است، افزود: شهرستان مراوه تپه نیز فاقد کتابخانه عمومی بود که هم اکنون مراحل پایانی ساخت آن در حال انجام است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مدیر استانی، اظهار کرد: مذاکراتی با وزارت فرهنگ و ارشاد شده و قرار است در شهرهایی از استان که فاقد کتابخانه عمومی هستیم در صورت اهدای زمین عملیات احداث کتابخانه آغاز شود.

یادآوری می شود با افتتاح این کتابخانه شهرستان کلاله دارای 5 کتابخانه عمومی شد؛ که 3 کتابخانه در شهر کلاله، یک کتابخانه در شهر فراغی و یک کتابخانه روستایی در دهنه قرار دارد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .