عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری خدمات 22گانه امور مشترکین آبفار گلستان به دفاتر ict روستایی


واگذاری خدمات 22گانه امور مشترکین آبفار گلستان به دفاتر ict روستایی

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر ict روستایی استان خبر داد و گفت: خدمات 22گانه امور مشترکین به دفاتر ict روستایی واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اردشیر سلطانیان در آئین واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر ict روستایی، افزود: پیش از این مشترکین برای دریافت خدماتی نظیر فروش انشعاب بررسی و پرداخت صورتحساب ناچار به حضور در شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان بودند در حالیکه با گشایش دفتر ict روستایی ارائه خدمات، به آنها تسهیل می شود.
وی از واگذاری برخی اموربه بخش خصوصی اظهار خرسندی کرد و گفت: این امر گامی در مسیر تحقق سریع تر دولت الکترونیک بوده است.
رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، اضافه کرد: خدمات رسانی دقیق، سریع، مستمر و باکیفیت به مردم از مهمترین دلایل تفویض اختیار به دفاتر ict است.
سلطانیان واگذاری انشعاب آب، تغییر کاربری انشعاب، تعویض و تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، آزمایش کنتور قطع و وصل موقت انشعاب از جمله خدماتی است که دفاتر ict به روستائیان ارائه می دهد.
وی در خاتمه یادآور شد: پاسخگویی، مسئولیت پذیری، صیانت از حقوق شهروندی و شفاف سازی در ارائه خدمات از دیگر اهداف واگذاری خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب به روستاییان است.
گفتنی است آئین واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به 40 دفتر ict روستایی با حضور مدیرکل پست استان و معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در دهیاری این روستا برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .