عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 3 هزار گردشگر و مسافر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت کردند

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان:

بیش از 3 هزار گردشگر و مسافر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت کردند

بیش از 3 هزار گردشگر و مسافر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت کردند

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: از 27 اسفندماه 97 و آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته ۳ هزار و ۹۳ گردشگر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت کردند.
به گزارش روابط عمومی , امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مهندس ابراهیم کریمی اظهار کرد: در مدت ۶ روز گذشته مسافران و گردشگران گلستانی استقبال خوبی از اقامت در بوم‌گردی‌های استان گلستان داشتند.
 
وی تصریح کرد: در طی این مدت و از تاریخ ۲۷ اسفندماه 97 که طرح نوروزی آغاز شده ۳ هزار و ۹۳ گردشگر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت کردند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان یادآور شد: با توجه به اینکه گردشگران به ویژه گردشگران خارجی از طبیعت‌گردی و بوم‌گردی استقبال می‌کنند در استان در تلاش هستیم که بوم‌گردی‌های گلستان را از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.
 
کریمی  با بیان اینکا ۱۵۰ بوم‌گردی فعال در سطح استان داریم، خاطرنشان کرد: در روز ۲۷ اسفند ۳۲۳ گردشگر، ۲۸ اسفند ۴۹۴ گردشگر، ۲۹ اسفند ۵۶۰ گردشگر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت داشتند.
 
وی متذکر شد: در نخستین روز سال نیز ۳۷۸ گردشگر در بوم‌گردی‌های استان گلستان اقامت داشتند و در دوم فروردین ۶۵۳ گردشگر و سوم فروردین ۶۷۶ گردشگر در بوم‌گردی‌ها پذیرش شدند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .