عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سومین روز از بهار بیشترین خودرو ورودی به گلستان از محور گلوگاه

به گزارش ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان؛

در سومین روز از بهار بیشترین خودرو ورودی به گلستان از محور گلوگاه

در سومین روز از بهار بیشترین خودرو ورودی به گلستان از محور گلوگاه

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت : در سومین روز سال 1398 بر اساس گزارش‎های دوربین‎های نظارتی و تردد شمار 18 هزار و 457 خودرو از محور گلوگاه به گرگان وارد استان گلستان شدند.
به گزارش روابط عمومی , امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ مهندس ابراهیم کریمی گفت : بر اساس گزارش دستگاه‎های تردد شمار و دوربین‎های نظارتی در سوم فرودین ۳۴ هزار و ۲۳۱ خودرو از چهار محور اصلی وارد استان گلستان شدند.
 
وی افزود : همچنین در روز گذشته بر اساس گزارش حمل و نقل جاده‎ای در کل محورها ۴۹۲ هزار و ۴۳۵ خودرو تردد داشته است که پرترددترین محور استان مسیر علی آبادکتول به گرگان با ۳۸ هزار و ۳۴۸ خودرو به ثبت رسیده است.
 
کریمی خاطر نشان کرد : در سومین روز سال 1398 بر اساس گزارش‎های دوربین‎های نظارتی و تردد شمار 18 هزار و 457 خودرو از محور گلوگاه به گرگان وارد استان گلستان شدند و این محور بیشترین میزان ورودی خودرو به استان گلستان را روز گذشته به خود اختصاص دارد.
 
وی گفت : در سومین روز فروردین سال 1398 همچنین به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی 4 هزار و 176 مسافر، حمل و نقل ریلی 358 مسافر و حمل و نقل هوایی 249 مسافر از استان گلستان خارج و همچنین 509 نفر از طریق حمل و نقل ریلی وارد استان گلستان شدند.
 
کریمی در پایان با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان گفت : محورهای آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) به خاطر ریزش و  محورهای گرگان به آق‌قلا ، گرگان به عطاآباد، سراه یساقی به بندرترکمن و خواجه نفس به گمیشان  و بلعکس  و گمیشان به آق‌قلا به خاطر سیلاب مسدود است.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .