عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمامی سدهای استان گلستان سالم هستند/مردم به شایعات توجه نکنند

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:

تمامی سدهای استان گلستان سالم هستند/مردم به شایعات توجه نکنند

تمامی سدهای استان گلستان سالم هستند/مردم به شایعات توجه نکنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تمامی سدهای استان گلستان سالم هستند و مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس علی نظری اظهار کرد: خروجی سرریز سدهای استان در روزهای گذشته کاهشی بوده، البته طی دیروز و امروز بدلیل بارندگی مختصری افزایش داشتیم ولی جدی نیست.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی با پخش خبرهای نادرست مردم را تشویش می کنند، تاکید کرد: تمامی سدهای استان سالم هستند و مردم اطمینان داشته باشند اگر هم زمانی مشکلی برای سدها ایجاد شود، در اولین فرصت از مجاری رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
نظری در ادامه بیان کرد: آبدهی رودخانه ها در حال کاهش است، البته بارندگی های اخیر شاید میزان آب را کمی افزایش دهد که جای نگرانی نیست.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان خاطرنشان کرد: پیش از این سیلاب، 7 کیلومتر از رودخانه گرگانرود از روستای خواجه نفس به سمت دریا لایروبی شد اما حجم آب در این سیلاب، دو تا سه برابر ظرفیت رودخانه بود. با تلاش های مدیریت سیلاب که صورت گرفت، آب به سمت دشت ها هدایت شد. در غیر این صورت شاهد آبگرفتی بیشتری در سطح آق قلا بودیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تلاش برای لایروبی و ایجاد معبر جدید برای تخلیه آب در مصب گرگانرود با همکاری نیروهای سپاه در حال انجام است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .