عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بی وقفه در حال کمک به سیل زدگان هستیم

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

بی وقفه در حال کمک به سیل زدگان هستیم

بی وقفه در حال کمک به سیل زدگان هستیم

 از اولین روز های وقوع سیل در شهرستان آق قلا، طی جلسه ای فوری سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان راهکار هایی را مبنی بر حمایت از سیل زدگان در دستور کار نیرو های فنی و حرفه ای سراسر استان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، سید علیرضا حسینی طلب با اشاره به کمک های انسان دوستانه و مردمی به هم استانی های سیل زده اظهارکرد : بیش از 60 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان گرگان واقع در جاده آق قلا اسکان داده شده اند که تعداد این عزیزان رو به افزایش است. وی افزود : روزانه 200 پرس غذای گرم طبخ می گردد که در بین سیل زدگان اسکان داده شده در مرکز و سایر کمپ ها پخش می شود. حسینی طلب افزود : انبار های این مرکز جهت دریافت کمک های مردمی و دستگاه های اجرایی آماده گردیده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص حمایت های مردمی و دستگاه های اجرایی گفت : یک دستگاه کامیون کمک های اهدائی از بخشداری مرکزی شهر ری استان تهران نیز وارد مرکز شده است. همچنین از اداره کل عشایر روستایی استان گلستان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان کردکوی و قرارگاه عاشوراییان نیز کمک دریافت شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .