عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تضمین سلامت و کیفیت آب آشامدینی در روستاهای حادثه دیده، خط قرمز آبفار گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان خبر داد:

تضمین سلامت و کیفیت آب آشامدینی در روستاهای حادثه دیده، خط قرمز آبفار گلستان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ضمن تاکید به ارائه آب شرب سالم و بهداشتی به روستائیان، گفت: سلامت و کیفیت آب آشامدینی در روستاهای حادثه دیده، خط قرمز شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی با اعلام خبر فوق، افزود: شرکت آبفار استان در راستای کنترل کیفیت آب شرب مناطق آسیب دیده با اعزام یک دستگاه آزمایشگاه سیار نسبت به پایش کیفی منابع تأمین و تأسیسات آبرسانی اقدام نموده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، اکیپ های کنترل کیفیت با برپایی چادرهایی مشترک با شبکه بهداشت شهرستان های آسیب دیده برای رصد کیفیت آب توزیعی توسط تانکرهای سیار، برابر الزامات کیفی و بارنامه های بهداشتی در شهرستان ها مستقر هستند.

هرمزی در بخشی دیگر از سخنانش ضمن اشاره به خسارات تاسیسات آبرسانی روستایی از سیل استان، گفت: بیش از128 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال، 103 دستگاه تابلو برق، 12 حلقه چاه، 21دهنه چشمه و 14170 فقره انشعاب و کنتور در اثرسیل، تخریب شده است.

وی روستاهای فاقد آب استان را 14 روستا اعلام کرد و گفت: پس از سیل اخیر آب آشامیدنی 392 روستا قطع شد که با زحمات مجموعه آبفار استان آب آشامدینی 378 روستا تاکنون وصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اضافه کرد: در حال حاضر 3 روستای شهرستان کلاله، 7 روستا در شهرستان مراوه تپه، 2 روستای شهرستان مینودشت و 2 روستا در شهرستان آق قلا فاقد آب هستند.

وی در خاتمه از فعالیت 23 تانکر سیار در روستاهای فاقد آب خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان تاکنون 386 سرویس بالغ بر 4500 مترمکعب توسط ناوگان آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب، آبرسانی شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .