عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدردانی مدیرعامل گازگلستان از تلاش کارکنان ادارات گاز گنبد،گمیشان و آق قلا


قدردانی مدیرعامل گازگلستان از تلاش کارکنان ادارات گاز گنبد،گمیشان و آق قلا

با هدف تبریک سال نو  و تشکر از خدمات  کارکنان ادارات گاز شهرستانهای سیل زده گنبد،گمیشان و آق قلا  مدیرعامل  شرکت گاز استان گلستان  و هیئت همراه بصورت جداگانه بارئیس و کارکنان آن ادارات دیدار  و گفتگو كردند .
به گزارش روابط عمومی در این دیدارها،مهندس  رحیمی  ضمن تبریک سال نو گفت: از ابتدای سال جدید شاهد نزول بارشهای فراوانی در استان بودیم که باعث بروز سیل در شهرستانهای  گنبد ، آق قلا   و گمیشان  شد.

وی افزود: بالا آمدن سطح آب  مشکلات فراوان را برای زندگی مردم  وخسارتهای شدید را نیز به تاسیسات گازرسانی شهرستانهای مذکور بهمراه داشته  که این امر خدمات رسانی را نیز با مشکل مواجهه کرد .

مهندس رحیمی ضمن تشکر از آمادگی  و ارائه  اقدامات به موقع و موثر همکاران در این ایام افزود:خوشبختانه حضور به موقع و موثر شما همکاران گرامی و پایداری جریان گاز استان  علاوه بر کاهش  نگرانی مردم توانست افتخار بزرگی را برای شرکت گاز بوده که  سربلندی ما را در ا ین امتحان بزرگ  بهمراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد:: بحران هنوز تمام نشده و مشکلات همچنان  وجود دارد  و نیاز است با آمادگی کامل در کنار مردم عزیز ایستاده و  در حد امكان بتوانیم آنطور که شایسته است  با ارائه خدمات  مطلوب، مشكلات آنها را مرتفع کنیم.

در این دیدارها هر یک از رؤسای ادارات گاز شهرستانهای  گنبد،گمیشان و آق قلا  ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو ، گزارشی از وضعیت خدمات رسانی ، شرایط منطقه و اقدامات انجام شده  ارائه نمودند.  

 

 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .