عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام پرسنل و تجهیزات یگان حفاظت شیلات به مناطق سیلزده

مدیر کل شیلات گلستان خبر داد؛

اعزام پرسنل و تجهیزات یگان حفاظت شیلات به مناطق سیلزده

اعزام پرسنل و تجهیزات یگان حفاظت شیلات به مناطق سیلزده 

مدیر کل شیلات گلستان با اشاره به همراهی همگانی نیروهای یگان حفاظت شیلات با مردم آسیب دیده از سیل, گفت : در پی وقوع سیل در شهرستان های گلستان تعدادی از پرسنل و تجهیزات شیلات جهت امدادرسانی به هم استانی های آسیب دیده به این مناطق اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان , مهندس سید جواد قدس علوی با اعلام این خبر , اظهار کرد: بر این اساس تاکنون ۶ فروند قایق به همراهذ۵ نفر قایقران و ۲ دستگاه خودرو کمک دار به شهرستان گنبد کاووس , ۷ فروند قایق موتوری توقیفی و صیادی و ۷ فروند قایق پارویی توقیفی به همراه ۹ نفر قایقران و ۲ دستگاه خودروی کمک دار تا پایان کار امداد رسانی در شهرستان آق قلا فعالیت خواهند کرد.

وی افزود : 17 فروند قایق پارویی , ۲ دستگاه قایق موتوری توقیفی , ۳ دستگاه خودروی کمک دار و ۲ دستگاه تراکتور نیز جهت امدادرسانی به شهرستان گمیشان اعزام شدند.

همچنین فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: امکانات و پرسنل این اداره کل تا پایان عملیات امداد به سیلزدگان در منطقه حضور خواهند داشت و تلاش دارند خدمت رسانی به حادثه دیدگان را به خوبی انجام دهند.

سرهنگ شفایی زاده خاطر نشان کرد: در عین حال دستورات هوشیاری امنیتی و مراقبتی صادر و تاکید گردیده در صورت وقوع سیل و سرایت به پایگاه ها , طرح تخلیه یگان و حفظ سلاح , مهمات و اموال سازمانی در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۷ تا پایان مراحل امداد و نجات کلیه پرسنل یگان حفاظت شیلات گلستان جهت کمک به مناطق آسیب دیده در آماده باش کامل هستند.

اعزام پرسنل و تجهیزات یگان حفاظت شیلات به مناطق سیلزده


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 382
  • کد خبر : 59739