عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت مدیر کل شیلات گلستان در پی درگذشت تعدادی از گلستانی های امدادرسان در حادثه واژگونی قایق


پیام تسلیت مدیر کل شیلات گلستان در پی درگذشت تعدادی از گلستانی های امدادرسان در حادثه واژگونی قایق

پیام تسلیت مدیر کل شیلات گلستان در پی درگذشت تعدادی از گلستانی های امدادرسان در حادثه واژگونی قایق

در پی حادثه واژگونی قایق امدادی در منطقه گمیشان و جان باختن 5 تن از هم استانی های امدادگر گلستانی، مدیر کل شیلات استان با ارسال پیامی این ضایعه دردناک را به خانواده های این عزیزان تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، در قسمتی از متن پیام تسلیت مهندس سید جواد قدس علوی آمده است: «اینجانب با اعلام تاثر عمیق خود از ضایعه واژگونی قایق امدادی در مسیر گمیشان که حامل جمعی از امدادگران فداکار و پرتلاش استان بوده است، درگذشت جان باختگان این حادثه، به خصوص زنده یادان احمد عبدالحسینی راننده بیل مکانیکی شرکت برزن سازه اعزامی از مجتمع پرورش میگو گمیشان به مناطق سیل زده و تاج قلی جهانی، صیاد بازنشسته شرکت مادر تخصصی مدیریت امور ماهیان خاویاری استان، را به خانواده های محترمشان و تمامی مردم استان تسلیت عرض می نمایم و از پروردگار متعال برای جان باختگان رحمت طلبیده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنیم.
امید که با لطف خداوند منان و تلاش نیروهای امدادی شاهد بازگشت هر چه سریعتر آرامش به استان باشیم و ملت و دولت دست در دست هم با ایجاد آمادگی های لازم این حادثه را به فرصتی برای مواجهه سازمان یافته تر با بلایای طبیعی تبدیل کنیم».
گفتنی است در پی واژگونی قایق امدادی در منطقه سیل زده گمیشان از 23 سرنشین این قایق، 5 نفر جان باخته و 1 نفر تاکنون مفقود می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 392
  • کد خبر : 59743