عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان برتر گلستان در ۶ بخش معرفی می‌شوند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان :

جوانان برتر گلستان در ۶ بخش معرفی می‌شوند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: برترین جوانان استان گلستان در جشنواره نشاط و امید در ۶ بخش مختلف معرفی می‌شوند.به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جونان استان گلستان، محمود متقی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته جوان، اظهار کرد: مراسم تجلیل از جوانان برتر استان گلستان با عنوان جشنواره نشاط و امید ۲۵ فروردین برگزار می‌شود که جوانان برتر در ۶ بخش تجلیل خواهند شد.

وی افزود: برترین جوانان استان گلستان در بخش‌های گردشگری، کارآفرینی، ورزشی، روستایی و عشایری، مشارکت‌های اجتماعی و فضای مجازی انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره نشاط و امید در گلستان با هدف کمک به سیل زدگان است و تمام عواید آن به این عزیزان اختصاص خواهد یافت.

متقی با بیان اینکه از ۱۰۵ تشکل مردم نهاد در گلستان ۵۷ تشکل اعتبار نامه دارند، بیان کرد: از این تعداد ۲۲ تشکل برای کمک به سیل زدگان پای کار بودند تا خدمات مختلف به این عزیزان ارائه کنند.

وی افزود: ستاد جمع آوری کمک های مردمی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تا 25 فروردین به فعالیت خود ادامه می دهد و در صورت نیاز این کمک ها را تمدید خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: بزرگ‌ترین جشنواره ازدواج اقوام ایران زمین با اجرای آئین‌های سنتی ازدواج در قومیت‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .