عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین جلسه ستاد فنی بخش کشاورزی در سال ۹۸


برگزاری اولین جلسه ستاد فنی بخش کشاورزی در سال ۹۸

برگزاری اولین جلسه  ستاد فنی بخش کشاورزی در سال ۹۸

اولین جلسه ی ستاد فنی بخش کشاورزی در سال ۹۸ با حضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان معاونان، مدیران ستادی و شهرستانی و روسای مراکز جهادکشاورزی استان به منظور بررسی خسارات سیل اخیر و نحوه ی پرداخت غرامت به سیل زدگان در حوزه ی کشاورزی در محل سالن قدس سازمان برگزار شد.
در این جلسه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه سیل ویرانگر اخیر ۱۹۵۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرد افزود: این خسارات در حوزه ی زراعت ، باغبانی ، دام ، طیور ...‌و تاسیسات زیربنایی در حوزه ی آب و خاک وارد شده است.
وی در ادامه گفت: مشکلی که ازین پس با آن دست به گریبان خواهیم بود این است که رطوبت بالای ناشی از سیل زمینه ی ظهور و بروز آفات و بیماری های گیاهی را فراهم می کند و این یعنی ما با تمام امکانات و نیروها باید در عرصه حضور فعال داشته باشیم.
دکتر مهاجراز مدیران و روسای مراکز و همکاران خواست مبارزه با بیماری ها و آفات و تغذیه ی گیاهی را جدی بگیرند.
وی افزود: تحت هیچ شرایطی سم بدون شناسنامه و تاریخ مصرف به کشاورزان توزیع نشود.
دکتر مهاجر گفت: برای کاهش اثرات مخرب سیل بر بخش کشاورزی استان نیاز به توان و پشتکار و همت همه ی همکاران داریم و انتظارم این است که تا حداقل بیست روز آینده تمام امکانات و نیروهای خود را برای انجام این مهم بسیج کنیم.
وی درخواست کرد تا مراکز توزیع نهاده های شیمیایی و تمام کارگزاری ها تا بیست روز آینده بدون تعطیلی فعال باشند و به ارائه خدمات بپردازند.
در ادامه ی این نشست خانم دکتر جمشیدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی ، تخله معاون بهبود تولیدات دامی ، عباسی معاون بهبود تولیدات گیاهی و ایمانی مدیر حراست سازمان در خصوص دستور جلسه به ارائه گزارش از بخشهای تحت مدیریت خود پرداختند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .