عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی با شهدای جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی


دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی با شهدای جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی

 به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در هفتمین روز از این ایام فرخنده دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، با حضور در منزل 4 تن از شهدای سازمان از آنان تجلیل کردند.

در اين ديدار كه با هدف تجديد ميثاق با شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برگزار شد، حاضرین با خانواده شهدای روستای یساقی، روستای سالیکنده و شهرستان کردکوی ديدار و با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق کردند.

دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت. وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و ما امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

وی در ادامه افزود: خانواده شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهدا چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهداست. خانواده شهدا ولی‌نعمت ما هستند و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) چشم و چراغ این ملت هستند و و دیدار با شما عزیزان انگیزه خدمت را در مسئولان دو چندان می‌کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش می‌کنند که توان ملت ایران را در صحنه‌های مختلف تضعیف کنند اما با حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیروی از ولایت و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حماسه دیگری خلق خواهند کرد و تلاش دشمنان بی‌اثر خواهد شد.

گفتنی است دراین دیدار ، با اعطای لوح سپاس و تقدیم هدایایی از سوی وزیر جهاد کشاورزی از خانواده‌های معظم شهدای سازمان تجلیل شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : قاسمی
  • بازدید : 1287
  • کد خبر : 6018