عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از شتابدهنده های استانی حوزه ICT از محل منابع وجوه اداره شده وزارت ممکن شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:

حمایت از شتابدهنده های استانی حوزه ICT از محل منابع وجوه اداره شده وزارت ممکن شد

حمایت از شتابدهنده های استانی حوزه ICT از محل منابع وجوه اداره شده وزارت ممکن شد

محمد احمدی از حمایت شتابدهنده های استانی حوزه ICT با اعطای تسهیلات از منابع وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از حمایت شتابدهنده های استانی حوزه ICT تا سقف 15 میلیارد ریال از محل منابع وجوه اداره شده خبر داد و گفت:  متقاضیان می توانند درخواست خود را از تاریخ 03/02/98 با مراجعه به وبگاه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس https://ees.ict.gov.ir/web/loan ثبت نمایند.

وی در خصوص روال رسیدگی به درخواست ها گفت: درخواست های ثبت شده در وبگاه به منظور بررسی میدانی امکانات شتابدهنده ها و همچنین بررسی فنی مستندات طرح ارائه شده به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ارجاع و نتیجه نهایی پس از بررسی و ارزیابی اداره کل به کارگروه ارسال و امتیازدهی می شود.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان درخصوص سقف تسهیلات نیز اضافه کرد: سقف تسهیلات قابل ارائه به شتابدهنده های استانی در صورتی که امتیاز کافی را کسب نمایند  15 میلیارد ریال می باشد که متقاضی می تواند به دفعات تا سقف تسهیلات قابل ارائه، از تسهیلات مذکور بهره مند گردد.

محمد احمدی در توضیح شرایط مورد نیاز برای دریافت تسهیلات مذکور نیز اظهار داشت: شتابدهنده های استانی برای دریافت تسهیلات می بایست دارای ماهیت حقوقی بوده، به صورت رسمی ثبت و حداقل یک سال از راه اندازی آنها سپری شده باشد.همچنین حداقل دو دوره پذیرش برگزار کرده و حداقل تعداد 5 هسته کاری پذیرش و مراحل استقرار را انجام داده باشند.

وی بومی و استانی بودن را شرط دیگر اعطای این تسهیلات عنوان کرد و گفت: شتابدهنده های استانی باید دارای تعدادی پرسنل اجرائی و اداری بومی و استانی باشند .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .