عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین نشست کتاب فصل استان گلستان برگزار شد


پنجمین نشست کتاب فصل استان گلستان برگزار شد

پنجمین نشست کتاب فصل استان گلستان برگزار شد

پنجمین نشست کتاب فصل گلستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ناشران،مؤلفان و فعالان حوزه نشر در شامگاه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه در موسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این نشست صمیمی و فرهیخته، کتاب‌های «مجموعه شعر ترکمن تانگرینگ یولی» به قلم «آنه طواق آخوند گلشاهی» ، کتاب «توسعه گردشگری شهری» به قلم حجت مقسم، کتاب «اسناد فارسیان و دوزین» به قلم ابوذر خسروی، توسط مؤلفان آن‌ها معرفی و روند نگارشش تشریح شد.

همچنین «هدایت الله امینیان» و «حسین یاقوتی» دو ناشر و مؤلف گلستانی به ترتیب با حضور در جایگاه ، سخنانی را پیرامون نشر و فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ایراد داشتند.

در بخش پایانی مراسم 46 عنوان کتاب منتشرشده به همت ناشران گلستانی در فصل زمستان 97 معرفی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،مدیر موسسه فرهنگی میرداماد و جمعی از ناشران و مؤلفان از آن‌ها رونمایی به عمل آمد.

یادآوری می‌شود در این نشست احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گزارشی از آمار نشر و کتاب در استان گلستان ارائه کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .