عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداری گرگان فینالیست لیگ برتر بسکتبال کشور شد


شهرداری گرگان فینالیست لیگ برتر بسکتبال کشور شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی چهارم از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم شیمیدر تهران را 74 بر 60 برد و با صعود به فینال، در آستانه کسب افتخاری تاریخی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، در این دیدار که عصر دیروز جمعه 30 فروردین ماه در سالن امام خمینی گرگان در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 18 بر 17، 16 بر 11، 17 بر 14 و 23 بر 18 حریف خود را شکست داد.

تیم شهرداری در بازی اول و سوم توانسته بود ابتدا در تهران و سپس در گرگان به ترتیب با نتایج 74 بر 73 و 81 بر 64 حریفش را شکست دهد و در بازی دوم با نتیجه 92 بر 68 در تهران مغلوب شیمیدر شده بود.

نماینده گلستان در مجموع چهار دیدار با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

در این بازی حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم شهرداری یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، بابک نظافت (کاپیتان)، امیر صدیقی، نیکولا دراگویچ و حامد سهراب نژاد به میدان فرستاد تا در برابر یاران محمدرضا اسلامی سرمربی تیم شیمیدر با ترکیب اولیه حامد حسین زاده، درو درغوکاسیان، وورلی آستین، آرمان زنگنه و ایوان پائولیچ قرار بگیرند.

شیمیدر در این بازی محمد جمشیدی یکی از مهره های اصلی خود را به علت مصدومیت در بازی روز گذشته، به همراه نداشت و هادی عامری سرپرست این تیم هم به علت محرومیت از جایگاه به نظاره این بازی نشسته بود.

این بازی را جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه رضا جوادی و جواد مرادی به عنوان داور اول و دوم با نظارت ورژ آبکاریان برعهده داشت و حمید گرامیان در این بازی به عنوان نماینده فدراسیون بود.

بیش از هزار نفر در سالن جنبی از طریق تلویزیون شهری و مدار بسته شاهد تماشای این بازی بودند.

امیر صدیقی بازیکن تیم شهرداری در این دیدار با کسب 20 امتیاز، 10 ریباند و تاثیرگذاری 27 بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

همچنین پری پتی دیگر بازیکن شهرداری با 20 امتیاز، 7 ریباند و تاثیرگذاری 21 بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

از سوی دیگر درو دروغو کاسیان و وورلی آستین بازیکنان تیم شیمیدر به ترتیب با 21 و 12 امتیاز و تاثیرگذاری مشترک 18 بهترین و امتیازآورترین بازیکنان تیم خود شناخته شدند.

تیم شهرداری با پیروزی در این دیدار ضمن راهیابی به فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، جواز حضور در رقابت های غرب آسیا را هم کسب کرد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در بازی چهارم امروز در آبادان برگزار شد و تیم میزبان با برتری74 بر 65 به سومین پیروزی خود رسید تا دیگر فینالیست این فصل رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شناخته شود.

2 بازی اول مرحله فینال روزهای جمعه و شنبه (ششم و هفتم اردیبهشت ماه) در گرگان و بازی سوم در آبادان انجام می شود.

با توجه به مشخص شدن قهرمان این فصل لیگ که باید برنده سه بازی از پنج بازی باشد، دیدارهای چهارم و پنجم فینال در صورت نیاز به ترتیب در آبادان و گرگان انجام خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .