عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موفقیت هنرمندان گلستانی در سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی- نمایشی موندا


موفقیت هنرمندان گلستانی در سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی- نمایشی موندا

موفقیت هنرمندان گلستانی در سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی- نمایشی موندا

آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی- نمایشی موندا در شامگاه یکشنبه اول اردیبهشت ماه  با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سومین جشنواره‌ سراسری هنرهای اجرایی-نمایشی موندا از ۲۷ فروردین کار خود را در چهار تماشاخانه( خانه نمایش دا- عمارت نمایشی نوفل لوشاتو- تماشاخانه شانو) در تهران آغاز کرد و تعداد ۱۰ نمایش در بخش مسابقه‌ تئاتر صحنه‌ای و ۴ اثر نمایشی در بخش ویژه‌«خانه نمایش دا» روی صحنه رفتند.
هادی عامل، امین اکبری نسب و محمدرضا آزادفرد، هیات بازبین جشنواره پس از بررسی ۶۵ فیلم از آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه با توجه به رویکرد اصلی جشنواره که حمایت از آثار خلاق و تجربه گراست، ۱۴ نمایش را از بوشهر، جوانرود، تهران، اهواز، تبریز، شیراز، بندرگز و گرگان به عنوان راه یافتگان نهایی انتخاب و معرفی کردند.
در این جشنواره نمایش «معصومانه» به نویسندگی بهمن ولیان و ادریس ندری و کارگردانی یاسین رضوانی از گرگان و نمایش «پلاک ۷۲۹» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کردی از بندرگز در جشنواره سراسری هنرهای اجرایی-نمایشی موندا به روی صحنه رفتند.
در آیین اختتامیه  این رخداد هنری با رای علی عابدی، سلما سلامتی و امین بهروزی داوران این جشنواره؛ جایزه اول کارگردانی به یاسین رضوانی، اول نویسندگی به بهمن ولیان وادریس ندری و اول بازیگری به ادریس ندری اهدا شد.
یادآوری می شود «خانه نمایش دا» سومین جشنواره‌ سراسری هنرهای اجرایی-نمایشی موندا را در پلاتو اجرای تئاترشهر، عمارت نمایشی نوفل لوشاتو، تماشاخانه شانو و خانه نمایش دا از ۲۷ فروردین ۹۸ تا۱ اردبیهشت ۹۸ به دبیری عبدالرضا شیبانی از هنرمندان گلستانی برگزار کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .