عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نوسازی خط ریلی گرگان-اینچه برون براساس نیاز آینده گلستان


نوسازی خط ریلی گرگان-اینچه برون براساس نیاز آینده گلستان

نوسازی خط ریلی گرگان-اینچه برون براساس نیاز آینده گلستان

مازیار یزدانی در حاشیه بازدید از خط راه آهن گرگان- اینچه برون استان گلستان گفت : هدف از سفر به استان گلستان بررسی خساراتی بود که سیلاب به راه آهن گرگان به اینچه برون وارد کرد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن شمالشرق 2 وی افزود: بر اثر سیلاب در استان این خط در چند نقطه دچار مشکل شد به همین منظور به استان گلستان سفر کردیم و با کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و همکاران اداره کل راه آهن شمال شرق 2 جلسه ای داشتیم که این جلسه به صورت تخصصی و با نگاه کارشناسی بود تا بتوانیم این مسیر را هر چه سریعتر بازسازی کرده تا قطار در این مسیر تردد کند.
یزدانی بیان کرد: نظرات مختلف همکاران مشاوران و پیمانکاران را گرفتیم و هدف ما این است که در کمترین زمان و به بهترین روش این مسیر را آماده بهره برداری کنیم.
وی تصریح کرد: نمی خواهیم یک کار موقت انجام شود چون این مسیر یک مسیر ترانزیتی است و برای ما کیفیت کار مهم است تا اینکه مجدداً دچار مسدودی مسیر نباشیم.
یزدانی گفت: قصد داریم از این فرصت نهایت استفاده را انجام داده و کاری کنیم که در یک افق چندین ساله دچار مشکلی در این حوزه ریلی نباشیم و شاهد راه آهن پایداری باشم.
وی تأکید کرد: لذا در این راستا برای چندمین بار از این حوزه بازدید میدانی انجام داده و مجدداً هم در هفته آینده کارشناسان متعددی به این منطقه اعزام خواهد شد تا بتوانیم بهترین راه حل را برای این مسیر انتخاب و تمام تمهیدات اجرایی لازم این پروژه را هم پیش بینی کنیم.
یزدانی اظهار امیدواری کرد که خیلی زود این مسیر بازسازی شده و شاهد تردد قطار چه از لحاظ باری و چه از لحاظ مسافری باشیم.

نوسازی خط ریلی گرگان-اینچه برون براساس نیاز آینده گلستان

 

نوسازی خط ریلی گرگان-اینچه برون براساس نیاز آینده گلستان

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 60338